Programma

Zes modules met 10 (!) gastsprekers
TV Masters bestaat uit zes modules, elke module heeft een eigen thema. De modules gaan in op veranderend kijkgedrag, onderzoek, planning en strategie, wetgeving & zelfregulering, branded content, innovatie en effectiviteit. Elke module dient voorbereid te worden middels het lezen van online artikelen die klaar staan in jouw eigen online leeromgeving.  Inclusief het voorbereidende leeswerk, het deelnemen aan de live webinars en workshops zal de masterclass ongeveer 32 uur in beslag nemen. De masterclass heeft de volgende live workshops en webinars met gastsprekers:

  • Dinsdag 26 augustus: Marketing & Reclame (Fysiek) | Ed Borsboom (Brand Booming) en Marianne van Soomeren (Media Strateeg)
  • Donderdag 11 september: TV Planning (Fysiek) | Andrea Ortiz (WPP Media) en Allard Korenhof (Talpa Network)
  • Donderdag 25 september: Wetgeving & zelfregulering (Webinar) | Fiona Vening, Stichting Reclame Code
  • Dinsdag 7 oktober: Alles over kijken (Webinar) | Patricia Sonius, NMO
  • Donderdag 30 oktober: Online video &  innovaties (Fysiek) | Andrea Ortiz (WPP Media) en Esther van Luijk (Ad Alliance)
  • Donderdag 13 november: Branded partnerships (Fysiek) | Mouette van Rijn, StudioM en Roos Simons, Go Tiramisu

De webinars van 10:00 tot 11:30 uur, de (fysieke) modules zijn van 10:00 tot 15:00 uur en inclusief lunch en koffiebreaks.